Flare 0.12 pro MorphOS

SixK přeportoval pro MorphOS hru Flare 0.12 (Free/Libre Action Roleplaying Engine). Flare je hra ve stylu Diablo - RPG, izometrický pohled. Hudba byla v portu zakázána (kvůli problémům se stabilitou). SixK také informuje, že hra může při změnách prostředí spadnout (únik paměti nebo něco podobného). Při nízkém stavu paměti má hráč podle autora změnit prostředí a hru restartovat.

Je hodně doporučován Mac Mini G4 1.5 GHz. Hra běží trochu rychleji na celé obrazovce, spusťte s parametrem -f.

http://clintbellanger.net/rpg/images/screenshots/0009.jpg

Ke stažení:

flare_v012_morphos.tar.gz

Oficiální stránka hry:

http://clintbellanger.net/rpg/


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na „Uložit změny“.
Obrázek uživatele pavlor
Offline
Registrován na nové verzi webu: 13.09.2008
Re: Flare 0.12 pro MorphOS

Ze screenshotu to nevypada spatne, ale co ty hardwarove naroky? Pro srovnani Diablo II chtelo Pentium 233 MHz a 64 MB RAM (s Lord of Destruction).

Obrázek uživatele Luky
Offline
Registrován na nové verzi webu: 11.09.2008
Re: Flare 0.12 pro MorphOS

No jo, počítače jsou čím dál silnější a tak si programátoři nedělají tolik hlavu s optimalizací. Navíc se programuje také obecněji, přes různé knihovny a rozhraní. V případě opensource her nejčastěji s využitím knihovny SDL. Díky tomu lze pak hru jednoduše přeportovat na systémy, kde existuje SDL implementace (Windows, Linux, Mac OS X, MorphOS, AmigaOS, ...). S moc silným hardwarem pak autoři nehledají optimalizace ani v rámci SDL, natož aby se zabývali optimalizacemi pro konkrétní hardware.

Flare 0.12 mi běhá pod MorphOS dost plynule, ale zkoušel jsem to na Power Macu MDD upgradovaném na G4 1.83 GHz s 1.5 GB RAM. Na takové low-end Efice 5200B (128 MB RAM) to rozhodně nepůjde kvůli nedostatku RAM. Hned po spuštění si hra totiž ukousne 130 MB RAM jen pro sebe, po přechodu do náročnějších částí mapy i 180 MB RAM. Nevím, jak moc hru limituje procesor a jestli by třeba na slabším Pegasos G3 600 MHz s dostatkem RAM šla hrát. Ten požadavek nejsilnějšího stroje, který je k dispozici bez dodatečných upgradů (Mini G4 1.5 GHz), je totiž opravdu smutný.

Obrázek uživatele Wawe
Offline
Registrován na nové verzi webu: 13.09.2008
Re: Flare 0.12 pro MorphOS

Na minim s 32MB Vram to jede taky ok.Ovsem jak to pojede s muzikou tezko odhadnout.

Wawe

Obrázek uživatele Starej Mraf
Offline
Registrován na nové verzi webu: 11.10.2008
Re: Flare 0.12 pro MorphOS

Tak už jsem na to kouknul taky, ale říkám si, že je to hodně ranná verze, takže jsem moc zábavy neužil...

Offline
Registrován na nové verzi webu: 19.09.2008
Re: Flare 0.12 pro MorphOS

Můžu říct že na obyčejnym Quicksilverovi 733 MHz a Radeonovi 7500 s 32 MB RAM to je celkem hratelný. Dlouho jsem to nepruboval ale žádný záseky nebo tak něco jsem nezpozoroval. A nevim jestli to je mym QS ale šlo mi to komplet bez zvuku. Jinak OK.

Syndikovat obsah