MorphOS 2.0: Grafické efekty - 3D krychle z otevřených obrazovek

Michal "Kiero" Wozniak z MorphOS Teamu vydal aplikaci Scube, která demonstruje nové vlastnosti dostupné v MorphOS 2.0 knihovně TinyGL. Zobrazuje otevřené obrazovky na stěnách 3D krychle. Každá obrazovka je aktualizována realtime, nicméně jsou tu jistá omezení - nefunguje pro 8bit obrazovky, nejlépe funguje pro obrazovky ve stejném rozlišení a realtime aktualizace obrazovek na stěnách krychle zatím nefunguje u nových 3D Layers.

Použití: po spuštění, stiskněte Ctrl+Tab pro aktivaci Scube a držte stále klávesu Ctrl. Klávesa Tab rotuje krychlí mezi obrazovkama. Myš lze použít k volnému otáčení krychlí. Puštění klávesy Ctrl dá do popředí aktuálně obrazovku na přední straně krychle.

Zdrojové kódy budou k dispozici, až Kiero připraví nový vývojářský kit pro TinyGL, se kterým lze zdrojové kódy přeložit.

Ke stažení: scube.lha

Syndikovat obsah