wawe 26.02.2006 21:50 | Téma: MorphOS | |
---|---|---|
Komu: Luky 26.02.2006 21:42
beru ju vsema deseti dik |
||
Luky 26.02.2006 21:42 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 26.02.2006 08:01
Pro MLDonkey existuje MLGUI v MUI pro MorphOS. Mam stazenou starou verzi 0.8 z roku 2003 - muzes se zkusit na netu podivat po nejake novejsi verzi. Tuhle starou verzi Ti kdyztak muzu poslat mailem, jestli chces, protoze to vypada, ze od autoru Attention Software uz nejde stahnout :( |
||
wawe 26.02.2006 14:50 | Téma: MorphOS | |
Komu: luky
tak me napadlo,neslo by pridat jako funkci do listy assign? wawe |
||
wawe 26.02.2006 08:01 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky 25.02.2006 20:59
ahoj sem si stahl ten program,ale jelikoz nema GUI,tak pri me anglictine je mi na nic. Kazdopadne Luky dik. |
||
Flegy 25.02.2006 21:23 | Téma: MorphOS | |
Komu: JACK 23.02.2006 14:50
Momentalne je rychlost USB 2.0 pod MorphOS uplne stejna jako u USB 1.1. Je to dano tim, ze standardne existuji ovladace, ktere jedou pouze v modu USB 1.1 (UHCI). Zkousel jsem to i pod nejnovejsim Poseidonem 3.3 a nevim co autor o podpore USB 2.0 mini. Resenim muze byt software ArakAttack (mozno stahnout na Aminetu), ktery by mel USB 2.0 zpristupnit. Bohuzel se jedna o shareware a popatek je podle me pomerne vysoky (tusim 20 EU). Takze to, jestli bude nekdy podpora USB 2.0 je ted spis na MorphOS teamu, jestli dodelaji ovladace. Samotny Poseidon toto podle me neresi a nevyresi. |
||
Luky 25.02.2006 20:59 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 25.02.2006 11:17
Nemam na Pegasosu net, takze nevyzkousim, v cem by mohl byt zadrhel. Ale jestli Ti jde proste o nejaky P2P klient pod MorphOS, tak podle mne je nejlepsi MLDonkey, ktery se umi pripojit do velkeho mnozstvi siti: Overnet, Bittorrent, Gnutella (Bearshare, Limewire, atd.), Gnutella2 (Shareaza), Fasttrack (Kazaa, Imesh, Grobster), Soulseek, Direct-Connect a Opennap. |
||
wawe 25.02.2006 11:17 | Téma: MorphOS | |
Komu: vsem
Ahoj draci Pouzivate nekdo na stahovani z netu Bourriquet? Jak vam funguje? Nejak mi nechce chodit.Kdo muzete ,tak mi poradte. Dik WAWE |
||
JACK 23.02.2006 16:09 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky
30 MB/s neni maximalni rychlost, to je "normalni rychlost" ;o) Ale to je jedno, hlavne ze to neni neco pres mego, kopirovat filmy z/na 300 GB USB HDD je pak zalezitost na celej den :o/ |
||
Luky 23.02.2006 15:56 | Téma: MorphOS | |
Komu: JACK 23.02.2006 14:50
No, ale pozor - vetsina zarizeni teoretickou maximalni rychlost USB2 nezvlada. |
||
JACK 23.02.2006 14:50 | Téma: MorphOS | |
Komu: Fleggy
Takze jaka je rychlost prenosu tvych USB2? a) 1,2 MB/s b) 30 MB/s ;o) |
||
Luky 22.02.2006 19:33 | Téma: MorphOS | |
Komu: Flegy 22.02.2006 19:18
Pokud cloveku nic nechybi s originalnimi USB ovladaci v MorphOS 1.4.5, tak si taky myslim, ze neni duvod je aktualizovat. V readme Poseidonu u zmen verze 3.2 je napsano "Full support for USB 2.0", otazkou je, co se tim mysli? Tak tu rychlost Flegy prosim zkus a dej vedet. |
||
Flegy 22.02.2006 19:18 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky
Obavam se, ze Poseidon 3.2 USB 2.0 nepodporuje. Alespon v dokumentaci jsem o tom nenasel zadnou zminku. Ale jeste se na to podivam a zkusim na sve PCI USB 2.0 karte. Mimochodem osobne jsem se opet vratil k puvodnimu Poseidonu. Nova verze prinesla (podle me) v podstate jen nekolik chyb a okno vyzyvajici k registraci. Celkovy prinos byl bohuzel spis zaporny :( |
||
Luky 22.02.2006 17:47 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 22.02.2006 17:41
To je v pohode. Tak katalog z MOSSYS:Locale smaz a nech si ho jen v SYS:Locale. At na to pri pristi aktualizaci nemusis myslet. Pripadne mohu zkusit zlepsit instalator, ktery by tuto situaci ohlidal. Prozkoumam, ktere umisteni zrovna katalogu Ambientu je spravnejsi. |
||
wawe 22.02.2006 17:41 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky 22.02.2006 17:30
asi sem tam driv do mos adresare catalog nakopiroval a zapomel sem na to :o) dik |
||
Luky 22.02.2006 17:37 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 22.02.2006 17:08
Implementovat by to urcite slo, zkusim to nadhodit Ambient tymu. Diky. |
||
Luky 22.02.2006 17:34 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 22.02.2006 16:14
Poseidon 3.2 funguje i na Pegasos I. Stahnout se da zde: PoseidonV3MOS.lha. |
||
Luky 22.02.2006 17:30 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 22.02.2006 16:49
Staci jedna rada: nic nekopirovat rucne! :-) Instalace Ambientu katalog instaluje na stale stejne misto, tzn. ze kdyz aktualizujes Ambient, prehraje se na tom samem miste. Ano, chyba byla v tom, ze sis ho predtim nakopiroval rucne primo do MOSSYS:Locale/Catalogs/Czech a automaticka instalace ho kopiruje do SYS:Locale/Catalogs/Czech. Systemove MorphOS soubory v MOSSYS: maji pri hledani prednost pred SYS:, takze se pouzil stary katalog. Ta Tvoje rada je docasna, pri pristi aktualizaci by byl problem zpet. |
||
wawe 22.02.2006 17:08 | Téma: MorphOS | |
Komu: luky
Jeste mam navrh nebo dotaz.Neslo by do Ambientu implementovat to, ze pri funkci nahjedu by slo zmenit velikost nahledu? Pri malych ikonach nejsou nahledy dost prehledny. Je to jen takovej navrh. |
||
wawe 22.02.2006 16:49 | Téma: MorphOS | |
Komu: luky
Tak velky sorrrrry Luky.Moje blbost.Instalator nainstaloval katalog do adresare lokal ale ne na spravne misto do morph os kdyz sem ho tam hodil rucne je to OK.Nejspis se ty dva katalogy -respektive jen pocesteni ambientu hadaly mezi sebou. TAKZE KDO BUDETE INSTALOVAT CZECH CATALOG AMBIENTU INSTALUJTE HO DO ADRESARE MORPH OS. jestli kecam tak to prosim te Luky uved na pravou miru ,ja se rad poucim- sem amigista silnej samouk. wawe |
||
wawe 22.02.2006 16:40 | Téma: MorphOS | |
Komu: luky
Stahl sem novej ambient a lokalizace je nejaka divna.Nezobrazuji se spravne polozky napr AMBIENT polozka z horni listy zobrazi misto polozky restartovat okno Ambient about a tak podobne je to prehazeny v cele systemove liste. |
||
wawe 22.02.2006 16:14 | Téma: MorphOS | |
Komu: luky
Da se nekde stahnout Poseidon 3.2, a pojede i na peg 1? |
||
Luky 22.02.2006 10:35 | Téma: MorphOS | |
Komu: JACK 21.02.2006 16:19
Pres PCI lze pripojit k Pegasosu USB2.0 kartu - chtelo by to prozkoumat USB ovladace Poseidon 3.2 s plnou podporou USB2.0. 1000Mbit ethernet a firewire pojede asi az pod novejsim MorphOSem - nevim, jestli se jich dockame nejakym zpusobem driv pro MOS 1.4.5 (jako napr. 3D ovladacu pro ATI Radeon), ale moc bych s tim nepocital. Provizornim resenim by mohlo byt pouziti Linuxu, pod kterym by ti snad melo bezet vsechno - i ta SATA PCI karta. |
||
JACK 21.02.2006 16:19 | Téma: MorphOS | |
Komu: vsichni
Nevite kdy bude fungovat, nebo jestli se neplanuje podpora:
Rad bych totiz NEJAK efektivne prenasel velke mnozstvi dat z/na Pegasos. V tuto chvili je USB1/2 na gigabajty dat nepouzitelne, 10/100Mb sit jede maximalne 3 MB/s, jedinou moznosti je pripojovat disky, ale to proste neni ono. Kdyz uz ma Pegasos 1000Mb sitovku a Firewire, to je tak tezke na ne udelat ovladace? |
||
JACK 21.02.2006 15:56 | Téma: MorphOS | |
Komu: sidmos
A co rika SnoopDOS? A co treba prekopirovat vsechny datatypy z MOS CD do systemu? Nemas rozdilne datatype.library v dh0:Libs a hd0:Morphos/Libs? |
||
sidmos 20.02.2006 17:53 | Téma: MorphOS | |
Komu: vsem
uz na amize jsem pouzival frying pan, vzdy bez problemu... az ted, kdyz ho chci spustit,hodi mi hlasku:unable to open skin bitmap:unrecognized picture format.pouzivam stale stejne datatypy, vlaste jsem nic nemenil,co vim, tak jen spustil 3D podporu, nainstaloval molk a tot vse. kdyz nabootuju z CD, tak frying pan spustim! poradi nekdo, prosim, kde je zakopany pes? Diky! |
||
Luky 20.02.2006 17:07 | Téma: MorphOS | |
Komu: JACK 20.02.2006 15:39
Myslim, ze Frogger je prave chytrejsi nez MPlayer v tom, ze kdyz mu podhodis soubor s koncovkou AVI a on je to ve skutecnosti MPG, tak ti to MPlayer neprehraje a Frogger ano. A s takovymi soubory se jednou za cast setkam taky, staci ho ale prejmenovat spravne a uz jede i v MPlayeru :-) Vsechno MPlayer urcite neumi, ale ze vsech prehravacu (jak na Pegasosu tak na PC) je co se tyce podpory ruznych formatu vazne nejlepsi. |
||
JACK 20.02.2006 15:39 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe
Neprehrava. Ale ja si nestezuju (beztak filmy ve formatu wmv vetsinou stoji za houby). Na PC je situace mnohem horsi. Uz jsem vymenil tolik prehravacu a porad nemuzu najit nejaky, ktery fungoval alespon jako MPlayer. Jinak stale mam na svem disku take Frogger, ktery obcas ono WMV precte (vzacne i nejake avi, ktere mi MPlayer nebere - ale to se mi stalo snad jednou v zivote). |
||
Luky 20.02.2006 12:58 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 19.02.2006 14:52
Nepouzivas verzi 0.9? MPlayer 1.0 mi prehral pod MorphOS zatim vsechno na co jsem narazil - mpeg, avi, asf, DivX, DVD, mov, wmv, ... ale to neznemena, ze umi vsechno, jednotlive formaty se vyviji. Nekdy ma myslim problem s videem, ktere je v jinem formatu, nez jakou ma soubor koncovku. |
||
wawe 19.02.2006 14:52 | Téma: MorphOS | |
Komu: vsem
Nazdar lidi Prehrava vam Mplayer vsechny WMV soubory,nebo jen nektery? |
||
voodoo 18.02.2006 09:53 | Téma: MorphOS | |
Komu: Flegy 17.02.2006 20:35
Cafte, nestalo by za to, dat tieto urcite uzitocne rady do FAQ, aby si tam kazdy mohol rychlo vyhladat ? Je to len taky navrh, tak ma hned nekamenujte, please !! |
||
Flegy 17.02.2006 20:35 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky 07.02.2006 18:08
Jen pro zajimavost - prodleva pri bootu se nastavovat nutne nemusi, zbytecne to zdrzuje boot. Je to mozne resit i tak, ze se soubor poseidon.prefs do ENV:sys dokopiruje az po zavedeni systemu. Tim se zpristupni USB az po kompmletnim zavedeni systemu a boot je tim padem tak rychly, ze se nestaci nacist ani logo MorphOS ;) |
||
JACK 14.02.2006 15:56 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe
Ahoj sousede! ;o) Mam se fajn az na to, ze cely tyden stonam a jeste nejaky den budu, nez to bude uplne OK. Tento vikend jedu domu a uz se tesim, az si sednu k Pegasosu a postahuju vsechno, co jsem na netu objevil (zkusim i ten bochs, protoze na MorphZone tvrdi, ze pokud mam SDL knihovny, mohu mit grafiku ve 24 bitu). No proste udelam si 2 dny pohodu a pak se vratim zpet do PC sveta :o/ |
||
Dedy 12.02.2006 22:04 | Téma: MorphOS | |
Komu: sidmos 08.02.2006 14:56
Ano, je to tak. FFS partition na kterem je boot.img nema byt oznacen ce SCSIConfigu jako bootovaci. Ja na to prisel tim samym zpusobem. Bootovaci je SFS part. se systemovymi soubory, a FFS part. je oznacen jako bootovaci uz ve SmartFirmWare. |
||
Flegy 09.02.2006 18:49 | Téma: MorphOS | |
Komu: JACK 09.02.2006 15:11
Novy Bochs jsem zkousel vcera a jedine veci navic, ktere jsem si vsimnul, bylo to, ze po me chtel spustenou podporu TCP. Zajimala me hlavne rychlost a te je bohuzel opet zoufala :( |
||
wawe 09.02.2006 16:04 | Téma: MorphOS | |
Komu: JACK 09.02.2006 15:09
ahoj ja vim ,ze se prodava, ale mohl sem mit za 500 ati 7500 ,proto sem se ptal. jak se jinak dari? |
||
JACK 09.02.2006 15:11 | Téma: MorphOS | |
Komu: vsichni
Zkousel jste nekdo ten novy bochs? Je tam nejaky znatelny rozdil od minule verze, nebo to nema cenu ani zkouset? |
||
JACK 09.02.2006 15:09 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe
Ahoj kolego, ATI R7000 sezenes velmi snadno, stale se prodava. Jen si vyber urcite 64 MB verzi, je totiz 64 bitova (32 MB verze je 32 bitova a oproti 64 bitove nehorazne pomala) ;o) |
||
JACK 09.02.2006 15:02 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky
Tak jsem mel asi zrovna smulu. Mel jsem na stole:
Prvni dve gfx fungovaly bez problemu jak na 2D tak na 3D. Dalsi dve se mi ukazaly obraz jen pri bootovani firmwaru a dale uz jen CERNA TMA. Sam ze sve zkusenosti musim rict, ze ATi R7000 je pro Peg1 nejlepsi grafarna, ma pasivni chlazeni, chodi pod Linuxem, ma 64 MB DDR pameti, podporuje vysoka rozliseni a na 3D neni take k zahozeni (o neco rychlejsi nez Voodoo 3 3000). |
||
sidmos 08.02.2006 14:56 | Téma: MorphOS | |
Komu: luky a trolo
ohledne problému s bootovaním do morphos- ted jsem na?el zmínku na netu, ?e by problém mohl být ten, ?e mám označeny dva partitiony jako bootovací, jak ten pro morphos, tak i pro linux.zkusím nechat bootovací jen ten první = pak by to prý mělo ?lapat. vyzkou?ím večer a dám vědět. pánové, díky za pomoc ! |
||
wawe 08.02.2006 14:11 | Téma: MorphOS | |
Komu: luky
Ahoj podle toho co pises je mozne ze v budoudnu snad bude podpora jinych radeonu fungovat i me,ale ted mi stejne nezbyva,nez k vuli linuxu shanet 7000. wawe |
||
Luky 08.02.2006 14:05 | Téma: MorphOS | |
Komu: JACK 08.02.2006 13:49
Ale to je prece nesmysl, vzdyt v Pegasosu I jsem mel od zacatku ATI Radeon 8500LE 128MB DDR - ktera mimochodem vubec nefunguje v nekterych PC :) Asi u tech Radeonu zavisi na konkretnim vyrobci. Bavil jsem se s vyvojarema MorphOS, pry opravili nejaky problem s Radeonama na Pegasos I, ale nebylo to jeste oficialne zaneseno do 3D Update :( Zatim se mi to na pripadne otestovani nepodarilo sehnat. |
||
JACK 08.02.2006 13:49 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky
Ne, ATI R7500 a vyssi (kuprikladu ATI R9200 PRO) na Pegasosu 1 proste nejedou. Ani 2D ani 3D. Zkouseli jsme to na Prase Party. |
||
trolo 08.02.2006 11:43 | Téma: MorphOS | |
Komu: sidmos
ten program sa vola sfsdoctor ale musi ta particia byt sfs |
||
trolo 08.02.2006 11:40 | Téma: MorphOS | |
Komu: sidmos
tento problem som mal uz aj ja niekolko krat skus nabootovat s cd a ak mas disk doktora daj si skontrolovat disk kde mas boot image ci nemas chybu na disku |
||
Luky 07.02.2006 23:15 | Téma: MorphOS | |
Komu: sidmos 07.02.2006 21:50
Jak dlouho uz pouzivas Poseidon 3.2? Myslim, ze problem bude v nem. |
||
Luky 07.02.2006 23:08 | Téma: MorphOS | |
Komu: sidmos 07.02.2006 21:50
Prave Poseidon 3.2 zpusoboval tyhle problemy s bootem, ale ja jsem ho jeste nezkousel. Na digi fotak a flashdisk mi staci standardni ovladace z MorphOS 1.4.5. Nic krom toho USB me nenapada :-( Delal jsi pod Linuxem neco s diskem? |
||
sidmos 07.02.2006 21:50 | Téma: MorphOS | |
Komu: luky
tiskarnu mam odpojenu, ale MorphOS nenabehne, nabootuju pouze c CD.Mam nainstalovany Poseidon 3.2 zkousel jsem i bootovat prikazem "boot ide:0 boot.img", ale bez uspechu... |
||
Luky 07.02.2006 21:22 | Téma: MorphOS | |
Komu: sidmos 07.02.2006 19:53
A kdyz odpojis tu USB tiskarnu, tak ti system nabehne, nebo ne? Abych vedel, zda je to tim, nebo se mam zamyslet jinym smerem. Instaloval jsi do MorphOS nove USB ovladace Poseidon 3.2? |
||
sidmos 07.02.2006 19:53 | Téma: MorphOS | |
Komu: luky
nabootoval jsem do morphosu z CD, v CEDu upravil startup sequenci, vyndal CD a resetnul, ale system nenabeh... |
||
Luky 07.02.2006 19:40 | Téma: MorphOS | |
Komu: sidmos 07.02.2006 19:31
Pri odpojeni tiskarny jsi se tedy dostal do MorphOS? Pred bootovanim zadny reset nenastava, je to vse naraz - resety pri bootu se deji jen na Amize, kde se musi ruzne patchovat hardware. |
||
sidmos 07.02.2006 19:31 | Téma: MorphOS | |
Komu: luky
udelal jsem jak si poradil,ale problem zustava. objevi se bootlogo a pak konec, jakoby nesel nacist ENVarchive, pred bootovanim by mel jeste nastat reset, ne? pritom vsechny soubory na bootovacim partitionu jsou OK... |
||
Luky 07.02.2006 19:04 | Téma: MorphOS | |
Komu: sidmos 07.02.2006 18:47
Odpoj tiskarnu, spust MorphOS a do startup-sequence v adresari MOSSYS:S vloz pred radek s Iprefs novy radek "Wait 1" - to by melo s tou USB tiskarnou pomoct. |
||
sidmos 07.02.2006 18:47 | Téma: MorphOS | |
Komu: luky
ahoj luky, to bude asi ono, zkousel jsem pod linuxem USB tiskarnu, poradis, prosim, jak nastavit tu bootovaci prodlevu? predem diky!!! |
||
Luky 07.02.2006 18:46 | Téma: MorphOS | |
Komu: JACK 07.02.2006 18:10
Asi mas na mysli, ze nefunguje 3D podpora pro ATI R7500 na Pegasos I, ne? Kazdopadne je to skoda :-( Je tedy divne, ze na strankach MorphOS 3D Update pisou, ze ma podpora 3D R7500 na Pasososu 1 fungovat. |
||
JACK 07.02.2006 18:10 | Téma: MorphOS | |
Komu: vsem
ATI R7500 na Pegasosu 1 nefunguje! Pouze R7000 a R7200. Mam to 100% odzkousene. Bohuzel. |
||
Luky 07.02.2006 18:08 | Téma: MorphOS | |
Komu: sidmos 07.02.2006 00:04
Nemas neco noveho zastrceneho do USB? S timhle problemem jsem se setkal zatim jen v souvislosti s USB, ze se musela nastavit prodleva 1s pri moc rychlem bootovani MorphOS z disku pro spravnou inicializaci USB ovladacu, z CD to funguje bez problemu. Linux by ti s bootem MorphOS nemel nic provest. |
||
wawe 07.02.2006 17:58 | Téma: MorphOS | |
Komu: vsem
Ahoj lidi Zkousel sete nekdo Alephone.Nejede mi to pod openGL.Nevi nekdo co s tim? wawe |
||
sidmos 07.02.2006 00:04 | Téma: MorphOS | |
Komu: luky a vsem
ahoj!volam o pomoc! po skonceni session linuxu, ktery jsem poctive softwarove vypnul, nemohu nabootovat do MOSU, z CD nabootuji bez problemu, pri bootovani do morphosu se mi objevi boot logo a tot vse, dal se nehnu...Poradte prosim, nechci mazat a instalovat znovu... predem diky...zdenek |
||
wawe 04.02.2006 14:21 | Téma: MorphOS | |
Komu: vsem
Pouzivate nekdo poslech stream.radii treba v Ibrovse nebo v Voy?Samo ze na peg.Na amci sem to nejak nerozbehal, tak to chci zkusit na peg.Nase country radia nejdou najit na ANR a tudiz mi zbyva poslopuchat akorat emericky stanice.Ne ze bych nemel rad americkej bluegrass,ale i nasim kantry a tremparnama rozhodne nepohrdnu.Dik za kazdou radu jak to nastavit a rozchodit. wawe |
||
wawe 04.02.2006 14:12 | Téma: MorphOS | |
Komu: krtek
Ahoj No toho pega od Jacka mam ted ja.Je v nem chyba prave s DMA.Je to vyrobni vada,ktera neni u peg2,protoze je tam jiny cipset.V knize o peg sem cetl,ze jedou radeony 7000/7200 s podporou 3D a ostatni bez 3D,ale kdyz sem se brouzdal po updatech 3D ovladacu tak sem tam videl zpravu o funkci 7500 na peg1.Vim houby cemu verit a tak ted sonduju jak to jede v praxi. Dik za zpravu. wawe |
||
krtek 04.02.2006 12:49 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe
Pokud vim, R7500 má lep?í jádro ne? R7000. Chtěl ho po mně Jack proto?e prej má nějakou vlastnost (snad něco s DMA či co) která je pou?itelná na Peg1 a nový Ráďové to maji ře?ený jinak tudí? na Peg1 moc nejdou. Teoreticky.... Pak mi psal ?e to je stejný a ?e mu to stejně nefunguje tak nevim. |
||
wawe 03.02.2006 19:18 | Téma: MorphOS | |
Komu: luky
snad to bude rychlejsi nez ati 7000, nebo myslis ze ne? |
||
Luky 03.02.2006 18:54 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 03.02.2006 17:18
Podpora 3D na Pegasosu I by mela fungovat i pro ATI Radeon 7500 - viz 3d.morphos-team.net. Ale neslibuj si od toho moc kvuli chipsetu na Pegasos I, Pegasos II G3 se stejnou grafickou kartou je ve 3D rychlejsi. |
||
wawe 03.02.2006 17:18 | Téma: MorphOS | |
Komu: luky
nejede nahodou radeon 7500 s novyma ovladacema i na peg1? |
||
trolo 03.02.2006 14:14 | Téma: MorphOS | |
Komu: kazdemu
chlapy chcem sa spitat rozhybal niekto stratagus rts engin ako tam dostat tu cestu k hernym datam som only user tak som s toho mymo ako vzdy :) |
||
Luky 02.02.2006 18:12 | Téma: MorphOS | |
Komu: Dedy 02.02.2006 16:00
MorphOS 3D Update najdes na FTP serveru MorphOS teamu v adresari Updates. ftp://ftp.morphos-team.net, login a heslo stejne jako na http://download.morphos-team.net. Mimochodem, je tam i Birdieshot v adresari Games - myslim, ze se me na to nekde nekdo ptal :) |
||
Dedy 02.02.2006 16:00 | Téma: MorphOS | |
Komu: vsem
Nejak nemuzu najit 3DUpdate, na http://download.morphos-team.net to neni. Nevite kde to mam stahnout? Nejak jsem o tan archiv prisel, a nejsem si jisty jestli nemam porusene soubory. No a zaloha je vzdycky dobra, ja mel zatim jen tu bez 3D, a ted nevim. Diky. |
||
Luky 01.02.2006 23:16 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 01.02.2006 18:56
Unicode jsem zatim moc nezkoumal. Takze jen teoreticky: integrovany TTEngine pod MorphOS podporuje truetype fonty i v kodovani Unicode 16/32bit a kancelarsky balik Papyrus Office umi take vyuzit unicode pismo. |
||
wawe 01.02.2006 18:56 | Téma: MorphOS | |
Komu: vsem
existuje pro amigu -peg fonty v kodovani unikode? |
Po, 15.09.2008 - 07:46
#1
Archív MorphOS 2006-2 (69 příspěvků)
Poslední komentáře