Flegy 18.07.2006 21:55 | Téma: MorphOS | |
---|---|---|
Komu: Luky 17.07.2006 21:54
Taky jsem to zkousel a u novejsich verzi AWebu to nijak nevadi. Tenkrat to bylo tak, ze jsem AWeb proste nebyl schopny rozchodit at jsem delal s ClassActem co chtel. Potom stacilo smazat ten window.class z LIBS, ktery tam zustal z Amigy (a tam to kupodivu nevadilo) a po restartu to bylo v pohode. Ale to uz je ted pase. Kazdopadne nejnovejsi verze AWebu zase nejak nechtela spolupracovat s filetypy. Presneji pokud se AWEb spoustel jako prikaz Shellu, tak mi to vyhazovalo hlasku, ze neni window.class. Kdyz se ale AWeb spustil normalne z Ambientu pres ikonu, tak pak uz bylo vse potom i ze Shellu OK. Vyresilo se to az po nakopirovani ClassAct knihoven primo do adresare s AWebem, jak uz jsem tu psal. To mi prijde jako optimalni vec. |
||
wawe 18.07.2006 16:03 | Téma: MorphOS | |
Komu: Flegy 17.07.2006 21:25
nemohl bys mi prosim poslat grab okna s nastavenim MIME v Awebu? dik wawe |
||
Luky 17.07.2006 21:54 | Téma: MorphOS | |
Komu: Flegy 17.07.2006 21:32
Zkousel jsem to - duplicita souboru windows.class v LIBS: funkcnost AWebu neovlivnila, muselo jit o jinou verzi v LIBS: (napr. nekompatibilni verze 45 z OS3.9). Ale jo, neco z Amigy muze zpusobit problemy - je vyhodne, ze MorphOS umi spolupracovat se systemovymi knihovnamy z AmigaOS, ale musi se na to dat taky pozor. |
||
Flegy 17.07.2006 21:32 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky 16.07.2006 21:17
Dovolil bych si trosku nesouhlasit :). Duplicita souboru by samozrejme nemela vadit, ale jako u vseho se najdou vyjimky. Sice uz nevim jak je to s window.class u AWebu, protoze mi AWeb jede v pohode prilis dlouho, ale stale mam jeste schovany adresar s nejakymi knihovnami MUI, ktere pokud jsou v LIBS na systemovem disku, spolehlive vyradi MorphOS z funkce (alespon muj na Pegasosu 1). U starsi verzew MUI 3.9 se to projevuje tak, ze MOS skonci jeste pred Ambientem a u novejsi 4.0 vse tuhne pri pokusu o otevreni nejakeho disku. Pokud ma nekdo uzajem o vyzkouseni na jeho systemu, tak mu ten adreaar mohu poslat... |
||
Flegy 17.07.2006 21:25 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 17.07.2006 21:16
Sice uz pozde, ale... Koukal jsem na to a nejlepsi asi bude vytvorit primo v adresari s AWebem adresar Libs a soubory z ClassAct33 nakopirovat z adresare CLASSES do toho LIBS primo v AWebu. Potom funguje AWeb nezavisle na systemu, tedy i treba pokud je MorphOS zaveden z bootovaciho CD. Plati pro posledni verzi AWebu LITE 3.5 07 Beta. |
||
wawe 17.07.2006 21:16 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky + Flegy
Dekuju pekne za vsechny rady . Po delsim laborovani uz Aweb jede- bylo to opravdu spatnou verzi Window.class |
||
wawe 17.07.2006 14:34 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky 16.07.2006 21:17
Dik za cenne rady |
||
Luky 16.07.2006 21:17 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 16.07.2006 19:58
Duplicita souboru v systemu samozrejme nevadi, AWeb 3.5 jede i s window.class navic v adresari Libs. Problem s nefunkcnim AWebem pod MorphOS u Flegyho byl nejspis zpusoben window.class verze 45 z AmigaOS 3.9 v Libs, pri pouziti AOS3.9 verze window.class AWeb nefunguje. Proto odkazuji pro AWeb na konkretni ClassAct GUI, ktere je kompatibilni s AmigaOS 3.1 i MorphOS. Pokud mas v systemu nejakou vec v Classes a pak v adresari MorphOS/Classes, vzdy je dana prednost nativnim souborum v adresarich MorphOS, kde se hledaji knihovny na prvnim miste. Pokud tedy chces nejaky duplicitni soubor smazat, nemaz ten v MorphOS, ale jen v Classes, v Libs, ... ktere sis tam nakopiroval sam. |
||
wawe 16.07.2006 19:58 | Téma: MorphOS | |
Komu: Flegy 14.07.2006 23:27
tak mam dotaz.Pokud mam stejny soubory na sys disku treba v classes a v adresari morphos tak bych mel nektery znich odstranit ,aby byly jen na jednom miste ? |
||
Flegy 14.07.2006 23:27 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 11.07.2006 22:33
Zkousel jsem ten ClasAct nakopirovat na muj zkusebni disk s MOSem a fungovalo mi to, kdyz jsem nakopiroval obsah adresare Classes z ClassAct do adresare Classes na systemovem disku a Prefs do Prefs (ale to mozna neni nutne). Kazdopadne ClassAct se pomerne dost nesnasi s nekterymi jinymi programy, takze pokud ti to nepujde, bude nutne odstranit pricinu toho nesnaseni. Me treba AWeb nefungoval jen proto, ze jsem mel soubor window.class mimo Classes i v LIBS. Po jeho smazani jelo vse v pohode. |
||
wawe 12.07.2006 19:02 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky 12.07.2006 15:05
tak sem zkusil snopdos pro aweb i pro classact ale zadnej failed to nevypsalo co to hledalo tak to naslo ,nevim fakt co s tim. wawe |
||
Luky 12.07.2006 15:05 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 12.07.2006 14:12
Tak zkus SnoopDOS, co Ti napise pri spousteni AWebu. |
||
wawe 12.07.2006 14:12 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky 12.07.2006 10:33
Mam to stejny co ty,vcera sem to stahoval znova a instaloval.Proste sem to jen prekopiroval na hadr do SYS:. |
||
Luky 12.07.2006 10:33 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 11.07.2006 22:33
Pokud Ti nejede krom AWebu ani nastaveni ClassAct, tak Ti ClassAct nefunguje (to nastaveni je napsane v ClassAct). Interni emulace programu pro 68k (zvana Trance) je v MorphOS zakladne zapnuta, tim to neni a ARexxem podle me taky ne. Jakou verzi ClassAct a odkud stazenou jsi instaloval? Me bez problemu s AWebem funguje ClassAct33.lha, tak jestli mas jinou verzi, tak zkus tuhle. |
||
Luky 12.07.2006 02:07 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 08.07.2006 11:35
Jo, Pixel32 je velmi kvalitni graficky editor. Demoverze Pixel32 pro MorphOS byla uplne prvni ze vsech PowerPC platforem (drive nez Linux PPC), ale s tim jsou spojene velke problemy. Autor je prislibil opravit, ostra verze je pry stabilnejsi diky novejsimu jadru programu nez rok stara prvni demoverze, ale nemohu to potvrdit. Je treba pockat na novejsi demo Pixel32. |
||
wawe 11.07.2006 22:33 | Téma: MorphOS | |
Komu: Flegy 11.07.2006 21:54
dik za radu.Sem zapomel napsat , ze mam classact nakopirovanej ,ale nejdou vubec spustit jeho preference a nevim cim to je.Mam je dany v adresarich tak jak sou po rozbaleni a jen sem je zkopiroval do SYS:.Nemaji byt v MOSSYS, nebo mam nekde zapnout spousteni programu 68k, ale to je asi blbost ,protoze Miami jede a je taky v 68k. wawe |
||
Flegy 11.07.2006 22:01 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 03.07.2006 17:45
Dost veci se da nastavit i v souboru Advanced.conf, ktery je po standardni instalaci Ambientu v adresari Prefs/Ambient na systemovem disku. Akorat je to treba "postelovat" pres nejaky nejlepe ascii editor. Soubor obsahuje i popisek co se zmeni, takze by to nemel byt takovy problem poexperimentovat. Akorat skoda, ze je to pouze anglicky, mozna by se hodil nejaky preklad ;) |
||
Flegy 11.07.2006 21:54 | Téma: MorphOS | |
Komu: WAWE 08.07.2006 11:57
AWeb potrebuje hlavne ClassAct. Odkaz kde ho stahnout najdes treba na tehle strance v sekci F.A.Q. Dale je dobre stahnout si nejakou novejsi verzi AWebu. Na Pandore tusim nekdo psal, ze starsi verze mu nesla a novejsi byly bez problemu. Odkaz na novy AWeb naleznes opet na tehle strankach, jen klikni vlevo na Software... |
||
WAWE 08.07.2006 11:57 | Téma: MorphOS | |
Komu: VSEM
JESTE DOTAZ NA AWEB.JAK HO ZPROVOZNIT? AREXX MAM INSTALOVANEJ A PORAD NEJDE AWEB SPUSTIT . |
||
wawe 08.07.2006 11:35 | Téma: MorphOS | |
Komu: vsem
Zkousel nekdo Pixel 32? Zkusil sem demo verzi a ta je absolutne nepouzitelna zatuhne hned pri vyhledani adresare s obrazky.Mam takovej dojem ,ze autor jen prekompiloval zdrojaky pro vidlata a nejak m oc to pro mos neladil :o(( |
||
wawe 03.07.2006 17:45 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky 03.07.2006 14:34
to je dobry ,mnam mnam, si necham chutnat o.))))) |
||
Luky 03.07.2006 14:34 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 03.07.2006 11:54
Jo, na nejaky ten clanek o Ambientu by to urcite dalo - podobnych figlu zatim bez napovedy je vic! Problem je, ze ani ja neznam vsechny ;-) Co se napriklad hodi vedet, tak v seznamu souboru, kdyz kliknes na nazev souboru prostrednim tlacitkem mysi, objevi se inline prejmenovani souboru (lepsi nez u Windows kde to je 2x pomalu levym), to same na zmenu komentare souboru (kliknes prostrednim na komentar). Jinak v ikonovem modu a v rezimu nastrojove listy se neotviraji pro otevrene adresare nova okna, ale kdyz kliknes na adresar 2x prostrednim, otevre se nove okno. |
||
wawe 03.07.2006 11:54 | Téma: MorphOS | |
Komu: Flegy 02.07.2006 21:46
tak to je dobry , jednoduchy.Sem mel strach ,ze funkce skryt zarizeni je fuc bez nahrady.Mozna by stalo za to takovy figle a nebo vubec informace o funkcich MOS nekam napsat v cestine :o) |
||
Flegy 02.07.2006 21:46 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 02.07.2006 13:36
Jednoduse stisknes nad tim partitionem prave mysitko a v kontextovem menu vyberes Odstranit z plochy. Pokud tedy mas Ambient v Cestine. Jinak je to v novejsich Ambientech polozka pod formatem ;) Partition je pak pristupny jen prez Muj MOS. Zpatky ho vratis jednoduse tak, ze ho hodis z Muj MOS zpet na plochu. |
||
wawe 02.07.2006 13:36 | Téma: MorphOS | |
Komu: luky
Ahoj Luky.Jak se prosim te udela ,aby byl nejakej pertition skrytej a nebyl videt na plose ? dik wawe |
Po, 15.09.2008 - 08:01
#1
Archív MorphOS 2006-7 (25 příspěvků)
Poslední komentáře