Luky 31.01.2007 21:29 | Téma: MorphOS | |
---|---|---|
Komu: jin 31.01.2007 18:14
Vitam Te ve foru! Kez by MorphOS bezel na nejakem laptopu... Bohuzel MorphOS nejde spustit na hardware od Apple. Me existence MorphOS potesila natolik, ze jsem si kvuli JEN kvuli MorphOS poridil Pegasos I G3 600MHz, pozdeji Pegasos II G4 1GHz - ale chapu, ze to chce jiz jistou velkou davku nadseni. |
||
jin 31.01.2007 18:14 | Téma: MorphOS | |
Komu: vsem
existence MorphOS mne velmi potesila, da se rozjet na G3/G4 od apple? uvazuji si jej vyzkouset na dualni boot v Pismo 400Mhz,G3 (velmi zdarily laptop z roku 2001) diky za odpoved |
||
wawe 31.01.2007 10:37 | Téma: MorphOS | |
Komu: Flegy 30.01.2007 21:52
Dik.Uz to mam stazeny a testuju. Vypada to dobre. |
||
Flegy 30.01.2007 21:52 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 26.01.2007 15:50
Na stary veci je co do rychlosti nejspis nejlepsi emulace SNESu snes9x + GUI Snes9xStarter. Akorat je treba pouzit starsi verze, protze nejnovejsi snes9x dava moc hrube vysledky (velke kostky) a novy GUI pridava do WBStartupu reklamu na dnetc. Kazdopadne rychlost na G3 na 600 skvela, dokonce i u her, ktere u realneho SNESu vyzdovaly akcelaracni cip (treba Star Fox). |
||
Flegy 30.01.2007 21:42 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 27.01.2007 13:10
DMS se daji do ADF prevest treba pomoci programu PPCxDMS (a nebo jeho mutaci, treba xDMS, ale ten mi fungoval dost podivne). |
||
wawe 28.01.2007 20:28 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky 28.01.2007 19:20
No ja byl spokojeny hned po tve vydatne pomoci.Nejak me to chytlo a mam uz skoro 1G her v UAE :o)) Ted teprve poradne lituju,ze nemam 1GHz CPU.To by se to parilo. Driv sem to na AMize ani moc nezkousel,protoze to byla spis otrava,kdyz mel clovek mediator a GFX.Porad menit monitor na jinej vstup,a kdyz se degradovala turbina tak bylo zas malo mista pro system.Tak sem se hram moc nevenoval a kdyz me to chytlo,tak sem vytahl 1200+030 s trochou pameti.Ted je to proste konfort.Sem teda spokojenej.Moc ti dik. |
||
Luky 28.01.2007 19:20 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 28.01.2007 14:47
Mel jsem zrovna zapnutou klavesnici czech_winEE, takze v Tvem E2 to fungovalo hur - zapnul jsem si czech_e2_am_z a vytvoril kompletne novy mapper.txt a vyzkousel cisla nad abecedou, vykricnik, minus, rovna se a vsechny dalsi klavesy - jsou ok, takze uz snad budes spokojeny... Posilam na mail. |
||
wawe 28.01.2007 14:47 | Téma: MorphOS | |
Komu: luky
Jakou pouzivas klavesnici? ja mam czech_e2_am_z |
||
Juma 28.01.2007 11:05 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky 28.01.2007 10:42
Tak to bylo tim, ale fonty, ktere jsou oznaceny jako ceske mi stejne neukazuji hacky a carky. Tak nevim. |
||
Luky 28.01.2007 10:42 | Téma: MorphOS | |
Komu: Juma 28.01.2007 10:36
Musis dat ten adresar "TTF-Czech" s .ttf fonty jakou Font Source a Font Destination zvol FONTS:. Soubory .font/.otag se pak sami vytvori ve FONTS: s odkazem na .ttf v TTF-Czech. Nic rucne nepresouvej. |
||
Luky 28.01.2007 10:39 | Téma: MorphOS | |
Komu: Juma 28.01.2007 09:59
"TTF a Otag jsem nahral do Fonts" - Nevim, jak presne jsi postupoval, ale .otag/.font se Ti vygeneruji sami do FONTS: a v tom .otag je navic uvnitr odkaz na ten .ttf (dal to tam TTFManager), takze TTF pak nesmis nejak rucne presouvat - proto se ty TTF fonty spravuji pres TTFManager. Jestli chces, tak ja mam funkcnich 247 ceskych TTF fontu, v IBrowse je lze nastavit, tak Ti je poslu - ale ma to 10MB zabalene, zvladne to Tvuj mail c-box? |
||
Juma 28.01.2007 10:36 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky
Tak porad nic. Kdyz si vytvorim ve Fonts adresar TTF-Czech, tak ale stejne ty .ttf a .Otag musim nahrad do fonts, aby mi je to nabidlo. Pokud bych je nahral jen do Fonts/TTF-Czech tak je IB nenabidne. Nekde bude nejaka chyba. |
||
Luky 28.01.2007 10:24 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 28.01.2007 08:58
To jsem rad, ze Ti to moje mapovani pomohlo - nejspis si tedy nedaval ulozit nebo jsi v tom mapovani postupoval nejak spatne. Jo, koukal jsem na ty cisla, omylem jsem na klavesu "6" nastavil 67, a 7 nefunguje ;) Opravim a poslu Ti novejsi verzi DOSBox mapper.txt - nebo uz jsi na to prisel? |
||
Juma 28.01.2007 09:59 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky 27.01.2007 16:49
Ja to delal pres TTFManager, to jo, ale stejne nic. Ttf a Otag jsem nahral do Fonts. V IB je pak normalne najdu, ale kdyz na ne kliknu tak neexistuji. Zkusim to jeste jednou a uvidime. |
||
wawe 28.01.2007 08:58 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky
dik za ten soubor .Hodne se to zlepsilo,cisla funguji,ale je zvlastni,ze ne vsechny.Funguje i shift,budu badat dal a snad na to prijdu proc to mam tak rozhaseny. |
||
wawe 27.01.2007 17:29 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky 27.01.2007 17:27
v adresari UAE jsou dve verze (nebo jak to nazvat)2 soubory uae a oba jedou OK |
||
Luky 27.01.2007 17:27 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 27.01.2007 17:24
Supeeeeeer! :-) |
||
wawe 27.01.2007 17:24 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky 27.01.2007 17:21
Je to tou cestou ,uz mi to nacte WB 3.9. |
||
Luky 27.01.2007 17:21 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 27.01.2007 14:55
P.S. Jakou verzi e-uae spoustis. Ted jsem totiz koukal, ze E-UAE 0.8.29-WIP3 mi sice nacte AmigaOS 3.9, ale stejna verze SDL ne. Jo a taky, zustane tam klasicka disketa nebo cerna obrazovka? Ta disketa tam je pri spatne nastavene ceste k HDD, cernou obrazovku mi udela SDL verze. |
||
Luky 27.01.2007 17:06 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 27.01.2007 14:55
Jinak EUAE 0.8.29-WIP3 + AmigaOS 3.9 mi tu funguje pod mym MorphOS take. Nedelal jsem to podle navodu z PegasosBook, ale kdyz jsem se tam ted koukal, tak mi prijde trochu nelogicke, ze tam maji v nastaveni disku adresar "E-UAE/workbench39", protoze to by snad znacilo, ze v adresari kde je e-uae maji dalsi podadresar E-UAE a v nem az workbench39, tak jestli nebude problem v nastavene ceste... E-UAE celkem podrobne pise, co pri najizdeni dela, tak se koukni, jestli pod radkem "Opening cfgfile '.uaerc'...okay." neni ERROR: E-UAE/workbench39... apod. To je tak asi prvni, co me napadlo - nepises zadne podrobnosti, takze se nic moc jineho asi ani vymyslet neda. Jestli pise jiny ERROR, tak ho sem napis ;) |
||
Luky 27.01.2007 16:55 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 27.01.2007 15:48
Pokud spravne ulozis mapovac klavesnice pri odchodu, tak se Ti v adresari DOSBoxu vytvori soubor mapper.txt, ktery se podle me nacita automaticky pri startu DOSBoxu. Jeste to nejspis nemam uplne vyladene, DOSBox jsem po dlouhe dobe zkousel ted jen kvuli Tobe, ale zkusim Ti ten mapper.txt poslat a uvidis, jestli Ti to bude fungovat aspon jako me :-) |
||
Luky 27.01.2007 16:49 | Téma: MorphOS | |
Komu: Juma 27.01.2007 13:42
U TTF fontu je to trochu slozitejsi nez u klasickych FONT, ktere staci nakopirovat do FONTS. Pro zpristupneni fontu musis pouzit TTFManager v Tools. Mam ve FONTS adresar TTF-Czech, sehnal jsem kdysi nekde cely balik ceskych TTF fontu (vsechny jsou na te strance, co jsem Ti napsal) a kdyz v TTFManageru vyberes jakou "Source" adresar z TTFFonty, "Destination" FONTS: tak pak staci stisknout "Install All" a je to - do FONTS: se vygeneruji .font a .otag pro vsechny TTF Fonty a budou pristupne vsem programum. Ale pozor, TTF fonty se pro system nejmenuji tak, jak se jmenuje soubor.ttf, ale maji delsi (a nekdy dost jiny) nazev, ktery je ulozeny vevnitr souboru. |
||
wawe 27.01.2007 15:48 | Téma: MorphOS | |
Komu: luky
config soubor sem uz upravil tak,ze spoutim po startu dosboxu m602.nema byt nekde v configu povolenej tem keymaper , aby se z nej nacetly do dosboxu spravny hodnoty klaves? |
||
wawe 27.01.2007 14:55 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky 27.01.2007 13:12
Delam to presne podle tve rady a porad nic.DOSBOS 0.63 + powSDL 11.11 .Mapovac se sice tvari jako ze funguje,ale po navratu do dosu se nic nezmeni.Uz fakt nevim co s tim.Muzes mi prosim poslat nastaveni DOSBOXU? mam jeste jeden problem s UAE.Rozchodil sem ho podle pegasos book ,ale nenacte OS 3.9 .Tak nevim ,jestli sem neco nepochopil a neudelal pri nastavovani UAE spatne. |
||
Juma 27.01.2007 13:42 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky 27.01.2007 13:25
Taky uz jsem nejake nasel, ale kdyz je dam ze je chci v nastavebi IB vybrat, tak mi ho tam nabídne, ale kdyz na neho kliknu tak napise ze neexistuje. |
||
Luky 27.01.2007 13:25 | Téma: MorphOS | |
Komu: Juma 27.01.2007 13:10
Něco se dá stáhnout třeba tady - na?el jsem to narychlo přes Google. |
||
Luky 27.01.2007 13:17 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 27.01.2007 12:21
Jinak pouzivej klavesu TAB pro automaticke nabizeni nazvu souboru - nebudes muset psat DlouhyNazevSVykricnikem.EXE, ale jen zmackes TAB a DOSBox Ti bude nabizet (nejdrive) spustitelne soubory. |
||
Luky 27.01.2007 13:12 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 27.01.2007 12:21
DOSBox mi funguje spravne s klavesnici i zvukem. Pouzivam ceskou klavesnici v systemu a dost mi pomohlo DOSBox nastaveni mapovani klavesnice pres CTRL+F1. Funguji mi ted vsechna cisla nad abecedou, muzu konecne napsat dvojtecku a to s pomoci SHIFTu, takze ten mi taky funguje, kdyz jsem nastavil klavesu "1", tak pomoci SHIFT napisu i ten vykricnik - je to tedy jako v anglicke klavesnici, ne jako v ceske vykricnik u ENTERu. Jestli Ti nefunguje SHIFT, tak ho taky namapuj pres CTRL+F1, musi Ti to fungovat stejne jako me :-) Pouzivam DOSBox 0.63 + PowerSDL 11.11. |
||
Juma 27.01.2007 13:10 | Téma: MorphOS | |
Komu: vsem
Ahoj. Nevite nekdo kde stahnout(pokud mozno zdarma) TTF fonty co obsahuji ceske znaky??? |
||
wawe 27.01.2007 13:10 | Téma: MorphOS | |
Komu: vsem
Na starych CD mam spoustu her v DMS a rad bych je prevedl do adf. Jde to vubec nejak udelat? |
||
wawe 27.01.2007 12:21 | Téma: MorphOS | |
TAk sem v dosboxu pridel na dost zavazny problem.Funcnost klavesnice je silne zavisla na nastavene klavesnici v systemu.S ceskou klavesnici cisla nad pismenama proste nefunguji a nejde to ani pres nastaveni ctrl-F1.Navic ani v dos boxu nefunguji klavesy shift , ctrl , alt.To je dost problem,protoze treba nejde pouzit ! (vykricnik)a ten byva treba v exe kraknutych souborech.To me trochu rozesmutnilo.Je tady nekdo komu to jede dobre vcetne zvuku? | ||
Juma 26.01.2007 20:33 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 26.01.2007 19:36
Tak si tam dej realnou simulaci a uvidis jak to bude skutecne. Sebemensi dotek se souperem a poskodis kolo. |
||
wawe 26.01.2007 19:36 | Téma: MorphOS | |
Komu: Juma 26.01.2007 17:57
Ja sem to zkousel ,ale nejak to porad neni ono.Nemuzu si na to zvyknout ,je to dost horsi nez ve skutecnosti a to mi vadi |
||
Juma 26.01.2007 17:57 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 26.01.2007 17:54
To si tam vsechno nastavis. Prave ze je to bomba hra. Jeste nejakej fotbal nebo NHLko, to by bylo fajn. |
||
wawe 26.01.2007 17:54 | Téma: MorphOS | |
Komu: Juma 26.01.2007 16:52
Tak to je dobre,ze ti to jede.Ja sem to vzdal a nehraju VGP2.Nejak se mi nezda brzdeni,je to divny,jakoby slaby. |
||
Juma 26.01.2007 16:52 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 25.01.2007 19:46
Tak uz to jde. Vim, ze se to musi nastavit v ModeEdit, ale predtim mi to nejak neslo. Vetsi rozliseni mi nedovoli zase LCD. Ted uz jen aby mi sel zvuk. Od te doby co mam ATI mi jde pri teto hre nakraple a silne vrci. |
||
wawe 26.01.2007 15:50 | Téma: MorphOS | |
Tak, jak sem ted marod,se trochu vrtam v emulatorech DOSBOX i v E UAE.Sou to prima vecicky,akokrat zjistuju,ze moje G3 600 je na to pomala a to me mrzi.Dokonce se mi podarilo spustit v DOSBOXu i nejake hratelne demo TombRaider (ono je to spis nehratelne demo),ale udivilo me, ze se to vubec spustilo.Je to dobrej kousek softu (dosbox).Tak si kratim cas stahovanim vsemoznych gamesek :o)). | ||
Luky 25.01.2007 20:50 | Téma: MorphOS | |
Komu: sidmos 25.01.2007 10:48
Ahoj! Pouzivam LCD 15" jiz delsi dobu a vsechno v pohode. Jukni se do Nastaveni systemu, tam muzes v ModeEdit upravit monitor a vsechny dostupne systemove rozliseni tak, aby byly v pozadovanem rozsahu. |
||
wawe 25.01.2007 19:46 | Téma: MorphOS | |
Komu: Juma 25.01.2007 17:21
Ted sem to zkusil nastavit na to rozliseni ,ale nic spatnyho to neudelalo, ani s vyssim rozlisenim.Mozna bys mel zkusit nastavit toto rozliseni v nastaveni systemu v mode edit- pokuds to jeste nedelal.Kazdy rozliseni ,ktery chces nekdy pouzit bys mel takto projed pres nastaveni.Ja to tak udelal a v pohode.Mam radeon 9200 pro |
||
Juma 25.01.2007 17:21 | Téma: MorphOS | |
Komu: Vsem
Ahoj. Kdyz si dam ve VGP2 rozliseni 1280/960 tak mi to dole hodi rozmazlou listu, kde vidim kousek obrazu z vsku monitoru. Mam vlastne jeden obraz a pak cast toho prvniho(blbe se to vysvetluje) Dela vam to taky?? |
||
hippo c. 25.01.2007 16:22 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky
Ahoj. No, to jsem vedel, ze by to melo jit, ale bohuzel v konfiguraci AHI v systemu nebyla moznost nastavit output na 5.1, sel jen front a surround vystup. Multichannel jsem nastaveny mel, ale nefungoval subwoofer a center. Na Morphzone mam dotaz pres pul roku, nikdo neporadil, psal jsem i autorum Livemixeru, zadna odpoved. Chapu, ze mnoha lidem to nevadi, ale kdyz mas 5.1 aparaturu a potrpis si na zvuk, chybi to. Vyzkousel jsem Ubuntu 6.06, kde se vse tvarilo ok, ale master volume fungoval jen na predni stereo, sub a zadek hral porad stejne nahlas. Laboroval jsem s tim hodne dlouho, rozhodne ten problem melo vic lidi i na PC, ale neuspesne. Tim jsem s Pegem zatim skoncil, a od te doby ho nezapnul. Snad se zadari s MOS 1.5 nebo nejakym novym AHI, uvidim. |
||
Luky 25.01.2007 14:50 | Téma: MorphOS | |
Komu: hippo c. 25.01.2007 11:25
Ahoj! Juma si uz poridil Live 5.1 a funguje. Nove verze AHI 6 by mely podporovat 5.1 a 7.1 repro. Tobe to nefungovalo? Neni problem spis v software, ktery 5.1 repro vyuziva (nula nula nic)? Aspon snad MPlayer by DVD mel prehravat v 5.1, ale do lepsiho zvuku jsem nikdy nemel tendence investovat, interni AC97 mi staci, tak nevim. |
||
hippo c. 25.01.2007 11:25 | Téma: MorphOS | |
Komu: Juma
ahoj, vzhledem k vpodstate nefunkcnimu 5.1 v systemu (nefungovalo mi to spravne ani na Linuxu) je celkem skoda Audigy do Peg. Snad se to v 1.5 zlepsi, jinak je to pro me osobne zatim prakticky nepouzitelne. |
||
sidmos 25.01.2007 10:48 | Téma: MorphOS | |
Komu: vsem
halo,prosim o radu...poridil jsem LCD monitor, ale mam problem pri spusteni nekterych her:Barkanoid2,VGP2 a nektere SDL porty-ty si otviraji obrazovku na frekvenci 31,2kHz/50Hz. Horizontalni frekvence je OK, ale monitor umi vertikalni frekvenci od 56Hz.Nerad bych mel na stole dva monitory.Lze tyto hry donutit,aby se otviraly v jinem rozliseni? A jak? predem diky za radu |
||
Flegy 23.01.2007 22:08 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 18.01.2007 19:51
Ja jsem problem s psanim cisel zatim vyresil podrzenim SHIFTu a normalne napsanim cisla (funguje to i u Wolfa3D na vymenu zbrane), ale Luky ti to popsal mnohem fundovaneji. Jenom mala poznamecka - pro odstraneni knihoven z mapeti zkus nejdriv napsat Avail Flush ze Shellu. Melo by se vypsat velikost pameti a precistit pamet. Prijde mi to lepsi nez restart a nebo hratky se Scoutem. I kdyz restart je samozrejme jistota ;) |
||
Luky 19.01.2007 21:58 | Téma: MorphOS | |
Komu: Juma 18.01.2007 13:27
P.S. Kompletni seznam AHI 6 podporovanych zvukovek a cipsetu najdes na arp2.berlios.de/ahi/. |
||
wawe 19.01.2007 16:32 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky 19.01.2007 07:37
Dik za obsahlou a vycerpavajici odpoved .Dneska to zkusim. |
||
Luky 19.01.2007 08:06 | Téma: MorphOS | |
Komu: HouBa 17.01.2007 19:03
Ahoj! Tvuj prispevek me moc potesil :-) Jsem rad, ze se Ti Pegasos / MorphOS komunita libi, vetsina z nas jsou amigisti, takze jsme nejspis opravdu "oldschool" ;-) Jo jo, vim, ze se mam :-) koupe Pegasos I ani Pegasos II vubec nelituju, naopak s MorphOS je to moc moc moc fajn platforma. |
||
Luky 19.01.2007 07:37 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 18.01.2007 20:49
Dobre. Tak kdyz tohle jednoduche reseni nepomohlo, tak me napadaji dalsi 2 reseni :-) 1) Zkus pouzit DOSBox mapovac klavesnice - pri stisku CTRL+F1 by se Ti mel spustit. Tam si vzdy naklikni treba klavesu 1, dej "DEL" a pak "ADD" a zmackni klavesu 1. Kdyz das "SAVE" a vyskocis zpet do DOSu, 1 uz bude fungovat normalne nad abecedou. DTTO pro 2-9,0. 2) Chovani DOSBoxu hodne zalezi na pouzite PowerSDL knihovne. Takze, kdyz ani mapovac klavesnice nepomuze, tak zkus docasne prejmenovat svoji PowerSDL.library v systemu (jestli uz byla v pameti, tak pro jistotu restartuj, BTW jakou mas verzi?) a spust DOSBox. Pouzije se PowerSDL u DOSBoxu - je to starsi verze, ale vim, ze driv, kdyz jsem pouzil tu u DOSBoxu, tak mi fungovaly spravne nektere klavesy, napr. ":" (to jsem ale jeste neznal ten mapovac). Pozn. DOSBox 0.63 a 0.61 u sebe obsahuji ruzne verze PowerSDL, takze se budou chovat ruzne - ale pro zkouseni je nutne bud restartovat (to u MorphOSu neni vubec zpozdeni ;) nebo napr. pomoci Scout vzdy knihovnu PowerSDL odstranit z pameti. Tak snad Ti neco pomuze, ahoj. Luky |
||
wawe 18.01.2007 20:49 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky 18.01.2007 20:26
to sem zjistil,ale ve hrach je mi to houby platny. |
||
Luky 18.01.2007 20:26 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 18.01.2007 19:51
Zkus v DOSBoxu zmacknout NumLock - ikdyz se NumLock nerozsviti, tak v DOSu zacnou fungovat cisla na numericke klavesnici - pri startu je totiz vypnuty (alespon u me). |
||
wawe 18.01.2007 19:51 | Téma: MorphOS | |
Komu: Flegy 17.01.2007 22:09
Dik za odpoved.Zjistil sem ale jeste jinej problem.Jak mam udelat ,aby sla dobre klavesnice? Ve hrach ,kde se voli neco cislem ,treba prehistorik heslo ,tak to nejde.HELP |
||
Luky 18.01.2007 17:22 | Téma: MorphOS | |
Komu: Juma 18.01.2007 13:27
V MorphOS by Ti diky AHI mely fungovat Sound Blaster Audigy 1 a 2 (viz. FAQ), ale Audigy SE Ti nejspis nepujde :-( |
||
Juma 18.01.2007 13:27 | Téma: MorphOS | |
Komu: v?em
Ahoj. Máte někdo zku?enosti se zvukovkama Sound Blaster Audigy SE nebo TRUST 5.1 SC5200??? Jetsli pod PegasosemI fungují a pokud ano, co je k tomu potřeba. Díky. |
||
Flegy 17.01.2007 22:09 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 16.01.2007 22:32
Podle me jsou problemy se zvukem vetsi u novejsi verze DosBoxu (0.63). Osobne pouzivam verzi 0.61 a tam se mi zda problemu min. Kazdopadne je to treba vyzkouset. |
||
Luky 17.01.2007 08:52 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 16.01.2007 22:32
Jo, DosBox je skvela vecicka - bezi diky nemu na MorphOS spousta starych gamesek, hlavne treba i Settlers II! Ale tam to chce aspon G4. |
||
wawe 16.01.2007 22:32 | Téma: MorphOS | |
Komu: Flegy
Zda se ,ze zvuk jede jak se mu zachce.Ani sem netusil ,ze si na pegovi zahraju jednu z mych nejoblibenejsich her.Diky dosboxu jede jak po masle.Prehistorik 2 me bavi i po tech letech co sem ho hral naposledy a to uz bude nejakej ten patek. |
||
HouBa 16.01.2007 14:51 | Téma: MorphOS | |
Komu: syner 16.01.2007 07:38
takze kdyz uvolnil korunky, tak by co nejdr?v vyl?zt na svet MorphOS 1.5 a Efika by si vrnela :) |
||
syner 16.01.2007 07:38 | Téma: MorphOS | |
Komu: v?em
vypadá to tak, ?e rok 2007 bude hodně zajímavý.. Genesi zafinancovali MorphOS development team... pokud se konečně dohodnou i s hyperionem, tak je mo?né , ?e i hyperion by dostal nějaký finanční obnos. zále?í je?tě jakou roli tam hraje Amiga Inc. |
||
wawe 15.01.2007 22:11 | Téma: MorphOS | |
Komu: Flegy
Uz sem nasel i F klavesy,takze zobrazeni jede OK plna obrazovka, ale stejne potrebuju poradit jak zprovoznit zvuk.Dik |
||
wawe 15.01.2007 19:51 | Téma: MorphOS | |
Komu: Flegy 14.01.2007 22:20
Ahoj.Sem se do toho zahloubal a jaks taks sem to rozjel.Akorat bych to rad mel na celou obrazovku, nebo vetsi okno. |
||
kiko 15.01.2007 16:20 | Téma: MorphOS | |
Komu: v?em
prosim vas nevie mi niekto poradit preco mi nexce prehrat typy videi ve formmatu (mpg , mpeg , wmv , avi )?? |
||
Flegy 14.01.2007 22:20 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 14.01.2007 20:58
Jo, v cem mas problem? |
||
wawe 14.01.2007 20:58 | Téma: MorphOS | |
Komu: vsem
Potrebuju poradit s rozbehanim dosboxu.Pouzivate ho nekdo vubec? |
||
wawe 02.01.2007 18:38 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky 01.01.2007 22:02
HP photosmart 7260 , je to tiskarna se cteckou pametovych karet.Z linuxu tiskne OK.V turbo printu na linuchu nema taky ovladac. |
||
Luky 01.01.2007 22:02 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 01.01.2007 21:22
Jakou mas tiskarnu? Ovladac nemusi byt primo pro ni, ale da se pripadne doplnit z Linuxove verze TurboPrintu. |
||
wawe 01.01.2007 21:22 | Téma: MorphOS | |
Komu: Luky 01.01.2007 19:24
mam tiskarnu na kterou neni ovladac - holt smula |
||
Luky 01.01.2007 19:24 | Téma: MorphOS | |
Komu: wawe 01.01.2007 16:09
V nastavení systému vlez na zálo?ku Printer a tam vyber u příslu?né tiskárny Port: Device a do pole Device zadej usbprinter.device. Unit zadej 0 nebo 1 v závislosti na pou?itém USB pro tiskárnu - to by mohlo být vidět v nastavení pod zálo?kou USB. |
||
wawe 01.01.2007 16:09 | Téma: MorphOS | |
Komu: vsem
Ahoj. Tak zacnu rok 2007 na teto konfere dotazem, ale nejdriv preju vsem pro tento rok dobre veci.A vcil ten dotaz.Jak nastavit v MOS tisk na tiskarne pres USB? |
Po, 15.09.2008 - 08:24
#1
Archív MorphOS 2007-1 (69 příspěvků)
Poslední komentáře