Únor 2012 |
Kdy: 20. – 22. 4. 2012 od 16:00 (můžete přijít i dříve, budeme tu už od 12:00).
|
|||
MarK pro vás nafotil počítačovou akci Kompy 2012, která se konala o víkendu 17. - 19. února 2012 v Praze. Díky!
|
|||
Po dvou letech vývoje, Airsoft Softwair s radostí oznamuje okamžitou dostupnost Hollywood 5: Infinity pro AmigaOS a kompatibilní systémy a Windows. Hollywood je multiplatformní multimediální aplikační vrstva, která umožňuje vyvíjet prezentace, programy a hry pro spoustu operačních systémů najednou. Jedná se o masivní aktualizaci, která se může pochlubit s více než 120 novými funkcemi v porovnání s Hollywood 4.8 a přináší nové možnosti a zlepšení. Mezi nejdůležitější novinky patří například možnost přehrávání video streamů, plná internetová a síťová podpora, podpora vektorové grafiky a vektorových formátů jako SVG, hardwarově akcelerovaný double-buffering, vestavěný syntetizér a mnohem mnohem více. Hollywood 5: Infinity je bezpochyby nejvíce pokročilá Amiga multimediální aplikace a na Windows je to čerstvá alternativa k nafouknutým systémům, které potřebují tuny DLL knihoven, paměti a místa na disku. Hollywood je hodně stabilní, extrémně jednoduchý na použití a flexibilní, používá ho hodně kreativních lidí po celém světě. Úplně unikátní je možnost cross-kompilace nativních spustitelných souborů pro mnoho platforem: AmigaOS 3, AmigaOS 4, WarpOS, MorphOS, AROS (x86), Windows, Linux (x86 & nově i PowerPC) a Mac OS X (x86 i PowerPC). Více informací, obrázků a možnost zakoupení (99 EUR nebo levnější aktualizace či dražší zvýhodněné balíčky) - viz domovská stránka Airsoft Softwair.
|
|||
Francouzský magazín Obligement zveřejnil 4. února výsledky ankety o nejlepší AmigaOS, MorphOS nebo AROS hru roku 2011. AmigaOS 68k : 1. Mr Beanbag (Jigsaw Lounge) AmigaOS 4.x 1. 1941 Extreme Deluxe Dual Players 2.0 (Badblocks, Hugues Nouvel) MorphOS 1. Return To Castle Wolfenstein (ID Software, Gray Matter Interactive) AROS 1. UFO: Alien Invasion (UFO: Alien Invasion Team) Screenshoty: Číst dál
|
|||
Překlad : pecaN CritAnime : Nedávno jsem měl to potěšení pokecat trošku s Janem Záhurančíkem, autorem AmiKitu. Stejně jako my mnozí další z Amiga komunity, i on dělá svou práci s opravdovou vášní. Tak neváhejte a čtěte! CritAnime : Vítej na stránkách CIA (Commodore Is Awesome - Commodore je boží). Děkujeme že sis na nás udělal čas. Pro začátek bych tě poprosil, aby ses nám trochu představil. janzah : Okay, nejdříve bych ti chtěl poděkovat za zájem o toto interview, jsem opravdu poctěn. Jmenuju se Jan Záhurančík a jsem Slovák, žijící v České republice (pamatuješ si Československo ?) Je mi 31 let a v současnosti pracuju jako personalista, čili mimo IT odvětví. CritAnime : To je v poho, já se živím jako zdravotní bratr... Myslím, že když na to přijde, Amiga překonává všechny hranice. janzah : Jojo, přesně tak! CritAnime : Tvé první setkání s Amigou? janzah : No, myslím, že je to vlastně stejnej příběh jako u spousty jiných Amigistů. Jednou jsem byl na návštěvě u kámoša, tam jsem JI uviděl a těžce nechápal z její grafiky a zvuku, bylo to neuvěřitelné - zvlášť ve srovnání se ZXkem, které jsem v té době vlastnil (no, vlastně to byl Didaktik, slovenský klon Spectra) CritAnime : A joo, o těch jsem četl! janzah : No a taxme společně s bráchou překecali rodiče, aby nám koupili Amigu500. CritAnime : Sqělá mašinka! janzah : Souhlas, užili jsme si s ní tuny zábavy! Číst dál
|
|||
Poslední komentáře